یکشنبه, 18 شهریور 1403

مناقصه "انجام خدمات فني و مهندسي، توسعه، نگهداري و تعمیرات كليه سيستم ها و فضاهاي مربوط به تجهيزات مخابرات خط یک"

بسمه تعالی

مناقصه عمومی شماره33-16-1403T      

     شرکت مترو منطقه اصفهان در نظر دارد مناقصه "انجام خدمات فني و مهندسي، توسعه، نگهداري و تعمیرات كليه سيستم ها و فضاهاي مربوط به تجهيزات مخابرات خط یک" را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

شرایط:

هزینه دریافت اسناد مناقصه مبلغ 1.700.000ریال می باشد که می بایست به حساب شماره: 4433986944  (شباIR040120010000004433986944) بانک ملت بنام شرکت مترو منطقه اصفهان وایز و اصل فیش به همراه معرفی نامه رسمی تحویل واحد دبیرخانه گردد.  

o   شرکت مترو اصفهان به هيچ وجه ملزم به قبول پيشنهاد خاصی نبوده ، تا زماني که فرایند اداری طی و برنده مناقصه بصورت كتبي به پيشنهاد دهنده اعلام گردد.

o  رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت و عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئونات اسلامی و قانونی توسط شخصیت حقوقی، مدیران آن و صاحبان مجاز امضا شخصیت حقوقی الزامی می‌باشد و کلیه مسئولیت‌ها اعم از حقوقی و کیفری ناشی از تخلف از موارد مذکور برعهده متقاضیان و برنده مناقصه می‌باشد.

o  جهت انعقاد قرارداد، برنده مناقصه مکلف به ارائه ضمانت لازم انجام تعهدات موضوع مناقصه و کلیه تعهدات مربوطه  به میزان 10 درصد مبلغ پیشنهادی خود به صورت ضمانت نامه بانکی  می‌باشد .

o  در صورتیکه برنده مناقصه ظرف مدت زمانی که شرکت مترو مشخص می نماید جهت ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و عقد قرارداد اقدام ننماید، ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی به نفع شرکت مترو ضبط خواهد شد و با نفر دوم و یا سوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد شد.لازم به ذکر شرایط ذکر شده برای نفرات بعدی نیز حاکم می باشد.

o     داشتن گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران الزامی است.

o     ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه حداقل رتبه 5 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یا نیرو یا تاسیسات و تجهیزات الزامی است.

o     داشتن سابقه قرارداد نگهداری و تعمیرات مرتبط با موضوع مناقصه (سیستم های مخابرات) با دستگاه های دولتی،نیمه دولتی، شهرداری ها  و یا مترو کلانشهرها در 5 سال اخیر و با حداقل مبلغ قرارداد بیست میلیارد ریال  و ارائه اسناد آن شامل مفاصاحساب قراردادهای قبلی و یا تصویر صفحه موضوع و امضا قرارداد به همراه سایر اسناد مناقصه الزامی است.

o  شرکت مترو اصفهان به هيچ وجه ملزم به قبول پيشنهاد خاصی نبوده ، تا زماني که فرایند اداری طی و برنده مناقصه بصورت كتبي به پيشنهاد دهنده اعلام گردد.

o  رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت و عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئونات اسلامی و قانونی توسط شخصیت حقوقی، مدیران آن و صاحبان مجاز امضا شخصیت حقوقی الزامی می‌باشد و کلیه مسئولیت‌ها اعم از حقوقی و کیفری ناشی از تخلف از موارد مذکور برعهده متقاضیان و برنده مناقصه می‌باشد.

o     در صورتیکه برنده مناقصه ظرف مدت زمانی که شرکت مترو مشخص می نماید جهت ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و عقد قرارداد اقدام ننماید، ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی به نفع شرکت مترو ضبط خواهد شد و برابر قوانین و مقررات با نفر دوم و یا سوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد شد.لازم به ذکر شرایط ذکر شده برای نفرات بعدی نیز حاکم می باشد.

o تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 3.900.000.000 ریال (سه میلیارد و نهصد میلیون ریال) می باشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانكي به نفع شرکت مترو منطقه اصفهان يا فيش واريزي نقدي به حساب شماره 4433986944  (شباIR040120010000004433986944) بانک ملت بنام شرکت مترو منطقه اصفهان باشد.

 

 

تبصره1 : درصورت ارائه ضمانت نامه بانکی، ضمانت نامه فوق الذکر می بايست برای حداقل سه ماه دارای اعتبار و قابل تمديد  تا سه ماه دیگر باشد . عنوان ضمانت نامه می بایست حتما ضمانت نامه شرکت در مناقصه قید شود (در صورت ارائه ضمانت نامه با عناوین دیگری چون فرایند ارجاع کار یا معاملات دولتی و... پیشنهاد قیمت بدون بازگشایی رد می گردد).

تبصره2:شرکتهای متقاضی حضور در مناقصه می بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه و همچنین فیش واریزی خرید اسناد را در پاکت در بسته و به همراه نامه  تا پایان وقت اداری روز  دوشنبه مورخ 15/05/1403 تحویل واحد امور قراردادهای شرکت مترو به نشانی: اصفهان خیابان کاوه ساختمان قطار شهری طبقه 5 تحویل نمایند.بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل ضمانت نامه در زمان اعلام شده متقاضی از فرایند مناقصه حذف خواهد شد.

o     به اسنادفاقد امضا، مشروط، مبهم ، فاقد سپرده شرکت در مناقصه و همچنین اسنادی که سوابق قراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه ارائه نشده باشند و اسنادی که بعد از موعد مقرر ارسال گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد .

o    متقاضیان می بایست اسناد مناقصه و مدارک درخواست شده را به صورت مجزا به شرح ذکر شده در اسناد مناقصه بارگزاری نمایند.

جدول زمانبندی:

عنوان

ساعت

تاریخ

تاریخ انتشار آگهی مناقصه

 

1403/04/23

آخرین مهلت دریافت اسنادمناقصه از سامانه ستاد

13:00

1403/05/04

آخرین مهلت تحویل اصل ضمانت نامه شرکت در مناقصه به واحد امور قراردادها

13:00

1403/05/15

آخرین مهلت ارسال پیشنهادات بر روی سامانه ستاد

13:00

1403/05/15

زمان بازگشایی پاکت ها

09:00

1403/05/17

 

اطلاعات تماس و آدرس دستگاه : اصفهان ، خیابان کاوه،ساختمان قطار شهری طبقه 5 شرکت مترومنطقه اصفهان تلفن:38001188-031

 

  • 191

پیام بگذارید