دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

سرویس دهی رایگان مترو اصفهان در روز ۲۲ بمهن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰

سرویس دهی رایگان مترو اصفهان در روز ۲۲ بمهن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰

 

 سرویس دهی رایگان مترو اصفهان در روز ۲۲ بمهن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰

 

 مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان از سرویس‌دهی رایگان متروی این کلان‌ شهر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: پیرو تاکیدات شهردار محترم اصفهان و مصوبات شورای اسلامی شهر و با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز و با هدف تسهیل در رفت و آمد راهپیمایان اصفهانی، مترو اصفهان در روز یکشنبه ۲۲بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به شهروندان گرامی ارایه خدمات خواهد نمود..

 هادی کریمی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و نشان‌ دهنده‌ی عزم عمومی ملت ایران است اظهار کرد: همزمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در ترددها، این شرکت در تمام ایستگاه های مترو اصفهان آماده استقبال از حضور باشکوه و انقلابی شهروندان می‌باشد..

 مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای سرویس‌ دهی مناسب‌تر به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ ریزی‌ های لازم به صورت فوق‌ العاده فعالیت خواهد نمود و با اجرای برنامه های فرهنگی و سرودهای انقلابی و آذین بندی ایستگاه های مترو بویژه ایستگاه امام حسین علیه‌السلام، پذیرای همشهریان گرامی است..

 وی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هزینه استفاده از مترو در روز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه سال جاری برای شهروندان و راهپیمایان گرامی رایگان خواهد بود..

  • 1402/11/21
  • 360

پیام بگذارید