شنبه, 15 اردیبهشت 1403

جلسه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار اصفهان و معاون حمل و نقل و ترافیک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان بر گزار گردید.

جلسه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار اصفهان و معاون حمل و نقل و ترافیک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان بر گزار گردید.

در این جلسه دکترهادی کریمی مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گزارشی از وضعیت موجود، دغدغه ها و اولویت ها ، نقاط قوت و ضعف و چالش های پیش رو ارائه نمودند.

ایشان ﺟﻮان ﺑﻮدن ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ و ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﺠﻬﯿﺰات و ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺳﺎﺧﺖ و ﺗﻮﺳﻌه، ﺗﻌﻬﺪ، تخصص و ﭘﺎﯾﺒﻨﺪي ﻣﺪﯾﺮان شرکت، ظرفیت ایجاد مدیریت واحد حمل ونقل عمومی منطقه ای را از نقاط قوت برشمردند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مترو به عنوان حمل و نقل عمومی مدرن، منظم، سریع، ایمن و دوست دار محیط زیست و الزامات تداوم خدمات شایسته و بهینه، تاکید کردند در صورتی که یک روز مترو فعالیت نداشته باشد و در خدمت رسانی وقفه ای ایجاد گردد باعث بروز چالش ها و مشکلات عدیده ای گردیده و تبعات سنگینی بر مسایل اجتماعی، ترافیک، آلایندگی هوا، مصرف سوخت، افزایش ریسک تصادفات و تحمیل فشار مضاعف برسایر ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد داشت. از این رو توجه وعنایت بیشترمدیریت شهری و مسئولان استانی و کشوری به این موضوع را خواستار شدند.

کریمی رفع نواقص و تکمیل تجهیزات مورد نیاز خط یک،  کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطارها، افزایش ساعات بهره برداری و ایستگاه های فعال، برنامه ريزي جهت ارتقا سطح دانش و آگاهي سرمایه های انسانی، برنامه ريزي برای بروزرسانی ناوگان مترو، توسعه حمل و نقل ترکیبی و استفاده از تمام ظرفیت ها را از رئوس برنامه های پیشنهادی دانسته و تلاش و اهتمام برای تحقق آن را از اولویت های مهم  پیش رو دانستند.

  • 1402/10/20
  • 283

پیام بگذارید