سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

بازدید جمعی از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از مترو اصفهان

بازدید جمعی از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از مترو اصفهان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو منطقه اصفهان، تعدادی از دانش آموزان کانون فرهنگی مسجد جامع نجف آباد شهر کهریزسنگ ( مقطع متوسطه دوم) از قسمت های مختلف مجموعه شرکت مترو(خط یک) اصفهان  با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با رشته های فنی و مفاهیم عینی آن در جامعه و کسب اطلاعات مفید درخصوص انتخاب رشته هدفمند تحصیلی بازدید نمودند.

در این بازدید که به منظور انتخاب رشته و تعیین شغل آینده این دانش آموزان در نظر گرفته شده بود،بازدید از چندین ایستگاه مترو اصفهان از جمله قدس و کاوه صورت گرفت.

همچنین بازدید از نحوه ورود قطار به ایستگاه و حریم ریلی، اتاق برق، پستهای تامین توان شبکه بالاسری و تامین توان مصرفی ایستگاه، اتاق سیگنالینگ، دپوی کاوه، سالن شستشوی قطارها، سالن بازدید، سالن تعمیرات سبک و سنگین و سالن تراش چرخ قطار صورت گرفت.

مترو با توجه به بستر وسیع فنی و استفاده از جمع تخصص ها و رشته های تحصیلی فنی موقعیت بسیار ممتازی برای بازدید داشن آموزان و آشنایی با رشته های مختلف تحصیلی به صورت نمود واقعی به عنوان یک شغل برای آینده است.

گفتنی است؛ دانش آموزان بازدید کننده در رشته های برنامه نویسی و الکترونیک مشغول به تحصیل و برای آشنایی بیشتر با صنعت مکانیک و الکترونیک  با توجه به تنوع صنعت به کار رفته در مترو بازدید داشتند.

 

  • 1401/06/16
  • 1006