جمعه, 07 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیر عامل مترو منطقه اصفهان به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله ناصری

پیام تسلیت مدیر عامل مترو منطقه اصفهان به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله ناصری


به گزارش روابط عمومی مترو منطقه اصفهان،علیرضا خورزنی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله محمد علی ناصری گفت: اینجانب به نوبه خود ارتحال حضرت‌آیه‌الله‌ناصری را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواهانم.

آیت الله ناصری از علمای شاخص و بزرگ اصفهان و دارای فضائل علمی و اخلاقی همچون تواضع و اخلاص سرشار، بیان شیرین و جذاب و لحن نافذ و عشق به حضرت ولی‌عصر (عج) و نیز نمونه بازر چهره مردمی و در یک کلام عبد خدا بود.
ایشان در طول مدت عمر خود حامی مردم و بسیار مبادی به آداب و رعایت حقوق دیگران بودند و به راحتی مردم و مسئولان را به دیدار پذیرفته و روحیه بسیار مردمی داشتند.
"تکیه شهدا" و "تخته‌فولاد اصفهان"و بنا به تعبیر بعضی علما قطعه‌ای از بهشت میهمان دارد؛ این خطه هم به واسطه علما و بزرگان و هم به دلیل وجود شهدا و جوانان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس  بهشتی‌تر و موجب شده که امواج بسیار قوی الهی از این منطقه برای اهل دل ساطع شود، مردم اصفهان به این خاک اعتقاد دارند و با مراجعه به این قطعه‌از بهشت و با توسل به علمای بزرگ آن آرزوها و درخواستهای دنیایی و معنوی خود را طلب و حاجت می گیرند. 
آیت الله ناصری مرد ولایتمدار و شیفته اهل بیت(ع) و عالم وارسته با اخلاق با دستان مردم قدرشناس اصفهان در این سرزمین بهشتی تشییع و آرام خواهد گرفت.

سهم ما از این قدرشناسی ارائه خدمات شایسته و فراهم کردن بستر رفت و آمد سریع،ارزان و ایمن به کلیه تشییع کنندگان است که این امر با تلاش همه همکارانم در خانواده بزرگ مترو رقم خواهد خورد.

  • 1401/06/05
  • 779