پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

حضور شرکت مترو منطقه اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری اصفهان

شرکت مترو منطقه اصفهان به عنوان یک شرکت خدمات رسان در حوزه حمل و نقل مدیریت شهری در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت با ارائه دستاورد ویژه شرکت کرد.

ارائه دستگاه صدور بلیت تک سفره هوشمند از طریق کارت عابر بانک بدون نیاز به اپراتور،با سرعت و ایمنی بالا یکی از دستاورد های ارائه شده شرکت مترو منطقه اصفهان در این نمایشگاه جامع مدیریت شهری بود.

این فناوری دانش بنیان قرار است به زودی در ایستگاه های مترو اصفهان برای دسترسی راحت تر مسافران نصب شود.

علی قاسم زاده شهردار، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و سید امیر سامع عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و نیز جمعی از مدیران  شهری اصفهان از جمله نخستین نفراتی بودند که در ساعت اولیه مراسم افتتاحیه از این دستاورد نمایشگاهی بازدید داشتند.

همچنین علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور و احمدرضا طحانیان مدیر عامل شرکت نمایشگاه ها از غرفه شرکت مترو منطقه اصفهان دیدن کردند.

شرکت مترو منطقه اصفهان در کنار سایر سازمانها و شرکت های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارد.

یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت، سه نمایشگاهی هستند که با حضور  ۷۰ شرکت از هفت استان و ۲۵ شرکت دانش‌بنیان و خلاق، اصفهان را به عنوان شهر نمایشگاهی خود انتخاب کرده اند.

این نمایشگاه از چهارم آغاز به کار و تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ و به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در روشن دشت دایر است.

  • 1401/05/05