جمعه, 07 اردیبهشت 1403

آگهی مناقصه برق

آگهی مناقصه

    شرکت مترو منطقه اصفهان در نظر دارد انجام خدمات " انجام خدمات فنی، مهندسی نگهداری و تعمیرات پست های برق و شبکه کابل های 20Kv و شبكه بالاسري (OCS) با ولتاژ VDC1500 خط يك " را از طریق مناقصه عمومی واگذار نمايد.لذا از کليه شرکتهای واجد شرايط دعوت بعمل می آيد از تاريخ نشر آگهی تا پایان  روزچهارشنبه 1401/04/29 با مراجعه به سایت شرکت مترو منطقه اصفهان ضمن مطالعه شرایط نسبت به کسب اطلاعات، نحوه تحويل و تکمیل اسناد ارزیابی کیفی مناقصه اقدام فرمایند.

شرایط:

1.   داشتن گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری و یا اسناد مثبته جهت اخذ آن الزامی است.

2.   ارائه گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاری از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و یا سازمان برنامه و بودجه متناسب با موضوع مناقصه.

3.   درصورت وجود قرارداد نگهداری و تعمیرات مترو اصفهان، در سال جاری ارائه حسن انجام به کارفرما جهت حضور در فرایند مناقصه الزامی است.

4.   فرایند مناقصه به صورت دو مرحله ای خواهد بود و از شرکتهایی که امتیاز لازم از ارزیابی را کسب نمایند متعاقبا جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.

5.      شرکت مترو اصفهان به هيچ وجه ملزم به قبول پيشنهاد خاصی نبوده ، تا زماني که فرایند اداری طی و برنده مناقصه بصورت كتبي به پيشنهاد دهنده اعلام گردد.

6.      رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت و عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئونات اسلامی و قانونی توسط شخصیت حقوقی، مدیران آن و صاحبان مجاز امضا شخصیت حقوقی الزامی می‌باشد و کلیه مسئولیت‌ها اعم از حقوقی و کیفری ناشی از تخلف از موارد مذکور برعهده متقاضیان و برنده مناقصه می‌باشد.

7.      جهت انعقاد قرارداد، برنده مناقصه مکلف به ارائه ضمانت لازم انجام تعهدات موضوع مناقصه و کلیه تعهدات مربوطه  به میزان 10 درصد مبلغ پیشنهادی خود به صورت ضمانت نامه بانکی  می‌باشند.

8.   در صورتیکه برنده مناقصه ظرف مدت زمانی که شرکت مترو مشخص می نماید جهت ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و عقد قرارداد اقدام ننماید، ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی به نفع شرکت مترو ضبط خواهد شد و با نفر دوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد شد.لازم به ذکر شرایط ذکر شده برای نفر دوم نیز حاکم می باشد.

9.لازم به ذکر است به اسنادی که بعد از موعد مقرر ارسال گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جدول زمانبندی

 

ردیف

عنوان

تاریخ

ساعت

1

چاپ آگهی روزنامه

شنبه1401/04/25

 

2

زمان شروع تحویل گیری اسناد ارزیابی

یکشنبه 1401/04/26

8 صبح

3

آخرین مهلت تحویل گیری اسناد ارزیابی

سه شنبه 1401/05/04

پایان وقت اداری

4

آخرین مهلت تحویل اسنادارزیابی تکمیل شده به واحد دبیرخانه

چهارشنبه 1401/05/05

پایان وقت اداری

 

 

  • 1401/04/28
  • 667