شنبه, 01 اردیبهشت 1403

گرامیداشت بیماران نخاعی استان اصفهان در خط یک مترو

گرامیداشت بیماران نخاعی استان اصفهان در خط یک مترو

شهرداراصفهان گفت: امروز به دعوت خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان (حانا) و به همراه جمعی از عزیزان آسیب نخاعی با همراهی رئیس شورای اسلامی شهر، متروگردی کردیم تا هم میزان رضایت آنها را از مناسب سازی های انجام شده بررسی کرده و هم اشکالات احتمالی موجود را رفع کنیم.

قدرت الله نوروزی اظهار کرد: اگرچه فراهم کردن شرایطی برای استفاده همه افراد از امکاناتی مانند مترو وظیفه ماست (تاکید می کنم وظیفه ماست) اما اعضای این خیریه، لطف داشتند و بابت توجه مدیریت شهری به موضوع مناسب سازی مترو، از مدیران شهری تقدیر کردند؛ موضوعی که اوج رضایت این عزیزان را نشان می دهد و برای خود من یکی از شیرن ترین لحظات و روزها بود. خود این عزیزان معتقد بودند شهرداری وظیفه خود در این مورد را به نحو احسن انجام داده است. امیدواریم در دیگر فضاهای شهری هم به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت کامل این عزیزان و دیگر افراد دارای معلولیت تأمین شود.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: پیرو هماهنگی‌های انجام شده این شرکت با خیریه حمایت از آسیب‌های نخاعی اصفهان «حانا» امروز متروگردی ویلچرنشینان شهر انجام شد.

احمدرضا طحانیان اظهار کرد: پیرو تأکیدات و پیگیری‌های مسئولان خیریه مبنی بر مناسب‌سازی فضاهای شهر، امروز تعدادی از ویلچرنشینان تحت حمایت این خیریه با متروگردی در جریان مناسب‌سازی‌های انجام شده در ایستگاه‌ها و سایر فضاهای خط یک مترو برای حضور معلولان قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده تمام آسانسورهای ایستگاه‌های خط یک مترو برای استفاده عموم شهروندان به ویژه معلولان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و کلیه پرسنل حاضر در ایستگاه‌ها موظف به خدمت رسانی بهینه به این افراد هنگام استفاده از مترو هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان این شرکت تلاش می‌کنند خدمتگزاران خوبی برای تمام شهروندان به خصوص معلولان شهر باشند، گفت: شهروندان چنانچه پیشنهاد یا انتقادی در ارتباط با خدمات رسانی و امکانات فراهم شده در خط یک مترو دارند می‌توانند مراتب را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

 

  • 1400/03/11
  • 665